Kwaliteit

Hoe kunnen we je helpen?

  • Wond-, stoma- en continentiezorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur
    088 - 008 58 00
    info@mathot.nl

  • Compressietherapie

    Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
    088 - 008 58 00
    cto@mathot.nl

Overgang naar Mediq

U kunt waarschijnlijk niet meer inloggen, omdat uw gegevens zijn overgezet naar Mediq. Mediq laat u via mail of brief weten, zodra u klant bij Mediq wordt en bij Mediq kunt bestellen.

Wanneer kan ik bestellen bij Mediq?

U ontvangt een mail van Mediq zodra u over gaat. Dit betekent dat u niet meer kunt inloggen via deze website. U krijgt kort daarna een mail om uw account in de webshop Mijn Mediq te activeren, waarna u bij Mediq kunt bestellen.

Het kan zijn dat u geen mail hebt gehad over de overgang naar Mediq, maar een brief. Uw mailadres is dan niet bekend bij ons. Om de overgang naar Mediq zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, helpt u ons door uw mailadres dan alvast zelf te registreren.

Ontvangt u wondmateriaal via Mathot?

De wondzorgmaterialen worden voortaan bij Mediq voor u besteld door uw behandelaar en automatisch bij u thuisbezorgd. Dit hoeft u niet zelf te doen.

Terugbelverzoek

Tijdens een overgangsperiode van een aantal werkdagen kunt u bij zowel Mathot als Mediq niet inloggen om te bestellen in verband met gegevensverwerking. Uiteraard hebben we deze periode voor u zo kort mogelijk gehouden. Heeft u in de tussenliggende periode met spoed materialen nodig? We gaan het voor u oplossen. Vraag via onderstaande link of een medewerker van Mediq u hierover belt.