Kwaliteit

Hoe kunnen we je helpen?

  • Wond-, stoma- en continentiezorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur
    088 - 008 58 00
    info@mathot.nl

  • Compressietherapie

    Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
    088 - 008 58 00
    cto@mathot.nl

Bestelinformatie

Eenvoudig online bestellen

De online bestelomgeving 'Samen zorgen' is een beveiligd online bestelsysteem voor het makkelijk, snel en betrouwbaar bestellen van je hulpmiddelen.

Wil je gebruik maken van de webshop? Ga dan naar de online bestelomgeving en maak een account aan. Na het invullen van je gegevens wordt je account geactiveerd.

Heb je vragen over online bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 008 58 00. Onze medewerkers helpen je graag.

Telefonisch bestellen

Je kunt je medische hulpmiddelen bestellen door ons te bellen op het telefoonnummer: 088 - 008 58 00. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar (met uitzondering van feestdagen).

We sturen geen pakketten naar het buitenland. Ga je voor langere tijd op vakantie? Dan kun je voor maximaal drie maanden materiaal meenemen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Spoedzaken

Buiten kantooruren zijn we voor bestaande klanten van onze stoma-, wond en, continentiezorg alleen te bereiken voor onderstaande spoedzaken op telefoonnummer: 06 - 51 01 21 31.

Als je onverhoopt zonder materialen zit en niet kan wachten met bestellen tot de eerstvolgende werkdag.
Als je op zaterdag een bestelling verwacht en deze na 16:00 uur niet is geleverd.
Indien er problemen zijn m.b.t. materialen (lekkage stoma, problemen met katheteriseren, problemen met wondpomp) die niet kunnen wachten tot de eerst volgende werkdag.

Levertijden

Onze pakketbezorger DHL levert Mathot-pakketten tussen 08.00 uur en 22.30 uur bij je thuis af. Wil je informatie over afwijkende bezorgtijden rondom de feestdagen? Klik dan op onderstaande knop.

Veelgestelde vragen over bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Eenvoudig materialen bestellen
Als hofleverancier van medische hulpmiddelen biedt Mathot de best mogelijke service en zorg. Zo leveren we de medische hulpmiddelen zo snel mogelijk aan huis.

Er zijn meerdere mogelijkheden om te bestellen:

  • Via onze automatische bestelservice.
  • Telefonisch via onze klantenservice (088 - 008 58 00).
  • Online via onze webshop (mijn.mathot.nl).

 

Telefonisch en e-mail
Je kunt je materialen bij ons bestellen door te bellen op ons telefoonnummer: 088 - 008 58 00 of door een e-mail te sturen naar info@mathot.nl. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar.

 

Automatische bestelservice
De automatische bestelservice van Mathot is een kosteloze service om het bestellen van medische hulpmiddelen zo eenvoudig mogelijk te maken. Met de automatische
bestelservice krijg je via een vast patroon de hulpmiddelen periodiek geleverd. Ze worden automatisch thuis afgeleverd op de door jou gekozen momenten. Wel zo gemakkelijk. Wil je meer informatie over de automatische bestelservice of navragen welke bestelwijze het meest geschikt voor je is? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 008 58 00 en vraag naar de mogelijkheden. 

 

Online bestellen?
Wij beschikken over de mogelijkheid om je hulpmiddelen vanuit huis op een eenvoudige manier te bestellen via onze online bestelomgeving Samen zorgen. De bestelomgeving is een beveiligd online bestelsysteem voor het makkelijk, snel en betrouwbaar bestellen van je hulpmiddelen.

Wil je gebruik maken van de bestelomgeving? Ga dan naar Samen zorgen en maak een account aan. Na het invullen van je gegevens word je account geactiveerd. Heb je vragen over online bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 008 58 00. Onze medewerkers helpen je graag.

Ik bestel voor het eerst. Wordt mijn bestelling direct geleverd?

Als je voor het eerst wond-, incontinentie- of stomamaterialen bij Mathot bestelt, nemen wij contact met je op. Dit doen we onder andere omdat we een recept of machtiging nodig hebben, zodat we de benodigde medische hulpmiddelen bij je zorgverzekeraar kunnen declareren.


Als je gegevens bij ons al bekend zijn, kun je direct een bestelling plaatsen en (indien voorradig) zullen de bestelde medische hulpmiddelen de eerstvolgende werkdag bij je aangeboden worden.

Kan ik ook online bestellen?

Je kunt een deel van onze hulpmiddelen vanuit huis bestellen via onze online bestelomgeving. Wil je gebruik maken van onze bestelomgeving en heb je nog geen account, dan kun je via Samen zorgen een account aanmaken. Na het invullen van je gegevens wordt je account geactiveerd. Heb je aanvullende vragen over online bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 008 58 00.

Automatische bestelservice
Ook kun je gebruik maken van onze automatische bestelservice. Dit is een kosteloze service om het bestellen van medische hulpmiddelen zo eenvoudig mogelijk te maken. Met de automatische
bestelservice krijg je via een vast patroon de hulpmiddelen periodiek geleverd. Ze worden automatisch thuis afgeleverd op de door jou gekozen momenten. Wel zo gemakkelijk. Wil je meer informatie over de automatische bestelservice of navragen welke bestelwijze het meest geschikt voor je is? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 - 008 58 00 en vraag naar de mogelijkheden. 

Mag ik, als ik online bestel, andere artikelen bestellen dan in mijn assortiment staan?

Je kunt een artikel wat nog niet in je assortiment staat niet zelf toevoegen. In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice medewerkers helpen je dan graag verder met het afronden van je bestelling.