Kwaliteit

Hoe kunnen we je helpen?

  • Wond-, stoma- en continentiezorg

    Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur
    088 - 008 58 00
    info@mathot.nl

  • Compressietherapie

    Maandag t/m vrijdag 08.30 - 17.00 uur
    088 - 008 58 00
    cto@mathot.nl

Niet tevreden

Hoe kan ik een klacht indienen?

Bij Mathot Medische Speciaalzaken staat de klant centraal. Het kan natuurlijk gebeuren dat je toch niet tevreden bent en een klacht hebt. We zien iedere klacht als een nieuwe kans om te verbeteren. Je kunt een klacht kenbaar maken via telefoon, schriftelijk of online.

Telefonisch
Tijdens onze werkdagen (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur) kun je met je klacht terecht op telefoonnummer 088 - 008 58 00. Een van onze medewerk(st)ers staat je hierover graag te woord.

Schriftelijk
Ook schriftelijk kun je een klacht bij ons indienen. Je kunt je brief persoonlijk overhandigen bij een van onze aanmeetlocaties of deze opsturen naar:

Mathot Medische Speciaalzaken
T.a.v. de compliance officer
Antwoordnummer 97
2000 WC Haarlem
(postzegel niet nodig)

In beide gevallen onderneemt de compliance officer hierop actie en informeert je vervolgens hierover of neemt, indien nodig, eerst nader contact met je op.

Online
Melding van een klacht kan ook via ons contactformulier of via een e-mail aan kwaliteit@mathot.nl.

Klachten- en geschillencommissie Zorg 
Mathot is aangesloten bij de landelijke klachten- en geschillencommissie Zorg, voor meer informatie over de commissie bekijk de website.

Bekijk hier de uitgebreide klachtenprocedure van Mathot »

Mathot is aangesloten bij de SEMH; erkenningsregeling medische zorg en bij COMTEX groep.